Ultherapy Uygulaması Ne Kadar Sürer?

Beril soruyor
Tüm yüzüme ve dekolte Ulthera yaptırmayı düşünüyorum. Yaklaşık tedavi ne kadar sürüyor ve kaç uygulama yapmak gerekiyor?
İşlem süresi uygulama yapılan bölgeye göre değişir. Göz çevresine yapılan bir uygulama 15-20 dk, tüm yüz veya boyuna yapılan bir uygulama ise 45-60 dakika sürebilir. Etki için tek uygulama yeterlidir.
Seyhan soruyor
46 yaşındayım sarkmalar başladı. Ulthera uygulaması yapılırsa, ne kadar bir süre için düzeltme oluyor. Toparlanmış cildin bir ay, yıl sınırı var mı? Fiyatı nedir? Teşekkür ederim.
Merhabalar tek seanslık bir tedavi olan Ulthera teknolojisi ciltteki kolajen ve elastin üretimini uyararak cildin daha sık, daha elastik görünmesini sağlar. 1 ay sonra etkiler görünmeye başlayıp, 3. ayın sonunda istenilen sonuca ulaşılır. Bu tür tedavilerde bir süre vermek zor olsa da (çünkü siz cilt hücrelerinin yaşını geriye alsanız bile zaman geçmeye devam edecek, yaşlanma süreci durmayacaktır) ciltteki olumlu değişiklerin etkisi iki sene kadar devam eder. Bu etkinin devamlılığı için işlemin bir buçuk- iki senede bir tekrarlanması önerilir.
Yasemin soruyor
Merhaba, Ultherapy kaç seans yaptırmak gerekiyor ve uygulama ne kadar sürer?
Merhabalar Yasemin Hanım. Cildin elastikiyetini artırmak için uygulanan Ultheraphy tek seanslık bir tedavidir. Tedavi yapılacak bölgelere göre 30 ile 60 dakika arasında sürer.
Aslı soruyor
Ben yüzüme Ultherapy yaptırmayı düşünüyorum. Ultheraphy uygulaması ne kadar sürer?
Ultherapy cilt altına ses dalgaları göndererek etki eden tek seanslık bir cilt sıkılaştırma tedavisidir, tüm işlem 30 – 40 dakika içinde tamamlanır. Tedavi sonrasında iyileşme sürecine gere yoktur, işlemin hemen ardından gündelik yaşamınıza geri dönebilirsiniz.