Yüz Ovalini Toparlamada Ultherapy

Tomris soruyor
Merhabalar; 60 yaşındayım. Konuyla ilgili doktorların her ne kadar yaşımdan daha genç bir cilde sahip olduğumu söyleseler de, çenemin iki yanında ki sarkma var. Bu gerçekten canımı sıkıyor. Ulthera ile aşağı yüz ovalim toparlanır mı ve maliyeti ne kadardır?
Merhabalar Tomris Hanım. Öncelikle cildinizin yaşınıza göre iyi durumda olması bu tedaviden fayda sağlamanız açısından önem taşıyor. Bu anlamda şanslı olduğunuzu söyleyebilirim. Çünkü Ulthera sistemi ciltteki kolajen ve elastin liflerini uyararak etki eden bir sistemdir. Eğer bu lifler iyice azalmışsa, yani uyaracak yeterli elastin ve kolajen lifi yoksa sistemden optimum fayda elde etmek mümkün olmayacaktır. Çenenin iki yanındaki sarkma gerçekten de yüz ovalini olumsuz etkileyerek, gençlikle özdeştirilen yüzdeki ters V görünümünü bozar. Ulthera tedavisi cildi sıkılaştırdığı ve cilt kalitesini artırdığı için yüz ovalinin toparlanmasına yardımcı olur. Bu, cilt kalitesini de iyileştiren bir tedavidir. Cilt yüzeyinde herhangi bir hasara, tahrişe neden olmadığı için sonrasında hemen sosyal hayatınıza geri dönebilirsiniz. Tek bir seans yapılır. Ancak sonuçları görmek için birkaç ay geçmesi gerekir. Fiyat bilgisi ancak ücretsiz olan konsültasyon sonrasında verilir.

Ulthera Cilde Zararlı mı?
Hülya soruyor
Merhabalar; Ulthera’nin yüzü zayıflattığı ve daha sonra zaman içinde yüzün çöktüğü söyleniyor. Ne dersiniz?
Merhabalar Hülya Hanım; Ulthera mikro-hedeflenmiş ultrason dalgaları ile etki eden bir sistemdir. Tedavi sırasında uygulama başlığı cilde te... Daha Fazla