23 Soruda Ultherapy Hakkında Merak Ettikleriniz

Ultherapy diğer cilt sıkılaştırıcı tedavilere benzemez. Ultherapy Personal Hyper Lift, SPT protokolü sayesinde ihtiyaçlarınıza ve cilt yapınıza uygun, size yönelik özel bir tedavi olanağı sağlar.

Ulherapy SPT cildinizin tam da ihtiyaç duyduğu yerde etkili bir tedavi için bir temel oluşturmaya yardımcı olan ilk ve tek FDA onaylı mikrofokuslu ultrason sistemidir. Ultherapy, cilt altı katmanların görülmesini sağlayan tek estetik ultrason tedavisidir. Cilt sıkılaştırma ve lift etkisinin size özel olmasını, kişiselleştirilmesini sağlar.

1. Ultheraphy nedir?

Ultherapy ameliyatsız bir yüz germe teknolojisidir. Ultrason enerjisi ile hem odaklı tedavi olanağı sağlayan hem de kolajen üretimini optimum seviyeye taşıyan Ultherapy doğal bir gençleşme isteyen herkesin başvurabileceği güvenli bir tedavidir.

1. Ultheraphy teknolojisi nasıl etki eder?

Ulherapy ciltte lift etkisi yaratmak için ultrason teknolojinden faydalanır. Ultrason, hem cilt altının görüntülenerek ihtiyaçlara yönelik bir tedavi oluşturulmasında hem de kolajen üretiminin tetiklenmesinde kullanılır.

1. Ultherapy sisteminde kullanılan ultrason nedir?

Ultrason, yüksek frekanslı ses dalgaları teknolojisidir. Bu aslında çok yakından bildiğimiz, medikal dünyada onlarca yıldır kullanılan, anne karnındaki bebeğin izlenmesine olanak sağlayan bir teknolojidir. Ultherapy ultrasonu kullanarak cilt altının görüntülenmesini sağlar, böylece hangi katmanlara ne kadar enerji iletilmesi gerektiğinin planlanmasına, hedefli bir tedavi yapılmasına olanak sağlar. Bu da Hyper – Personal Lift protokolü olarak adlandırılmıştır.

1. Ultherapy, Hyper – Personal Lift protokolü tam olarak nedir?

Bu protokol kişiye özel lifting olarak tanımlanabilir. Cildin alt katmanlarındaki yaşlanma etkisi tespit edilerek, tamamen cildin, kişinin ihtiyaçlarına yönelik bir işlem yapılır. Gençliğin yapıtaşı olarak bilinen ve cildin sıkılığından, genç görünümünden sorumla olan kolajen liflerinin hangi katmanlarda uyarıya ihtiyaç duyduğu, iletilecek enerjinin seviyesinin belirlenmesi sayesinde optimum sonuçlar elde edilir. .

1. Ultherap kolajen liflerinin uyarılmasını nasıl sağlar?

Tedavi sırasında önce Ultherapy’nin uygulama başlığı cilde değdirilir. Cilt ve cilt altı dokusu cihazın ekranında görüntülendikten sonra hedeflenilmesi gereken bölgeler belirlenir. Ve cilt altına, termal bir etki yaratan mikro odaklı ultrason enerjisi iletilir. Bu termal etki de cilt hücrelerini yeni kolajen lifleri yaratması için uyarır.

1. Ultherapy güvenli bir işlem mi?

Ultherapy anti-aging alanında kullanılan ilk ve tek FDA onaylı ultrason tedavisidir. FDA onayı tedavinin tamamen güvenli ve etkili olduğunun en iyi kanıtıdır.

1. Tedavi protokolü kaç seanstan oluşur?

Ultherapy tedavisini diğer pek çok anti-aging tedaviden ayıran özelliklerden biri de tek seanslık bir işlem olmasıdır.

1. Ultherapy tedavisini diğer lazer tedavilerinden farklı kılan nedir?

Ulthera teknolojisinin diğer anti-aging sistemlerden en önemli farkı size özel, ihtiyaçlarınıza, cilt yapınıza uygun, kişiye yönelik bir tedavi yaklaşımı sergilemesidir. Bu da optimum sonuçlar anlamına geliyor.

1. Kimler Ultherapy tedavisinden faydalanabilir?
  • Daha sıkı, daha elastik ve genç görünümlü bir cilt isteyenler
  • Yaşla birlikte düşen kaşlarını kaldırmak, daha dinamik bakışlara sahip olmak isteyenler
  • Göz çevresindeki yaşlanma belirtilerini hafifletmek isteyenler
  • Daha sıkı bir gıdı bölgesi, daha net bir yüz ovali isteyenler
  • Daha genç görünümlü, sıkı ve çizgisiz bir dekolte isteyenler
  1. Ultherapy yüz germe ameliyatının yerini tutar mı?

Ciltte aşırı gevşeme varsa etkili bir sonuç ancak yüz germe ameliyatıyla mümkündür. Ultherapy özellikle yüz germe ameliyatı için uygun bir aday olmayan, daha genç hastalar için mükemmel bir tedavidir. Cildinde elastikiyet kaybı başlamış, buna bağlı olarak yüz hatlarında bir değişim gözlemleyen, ancak gevşeme ileri seviyelere ulaşmamış olan hastalar Ultherapy tedavisi için uygun bir adaydır. Yaşla beraber bozulan yüz konturunu toparlamak, yüzde doğal bir lift etkisi yaratmak isteyen herkes bu tedaviden faydalanabilir.

1. Kaşlarda lift etkisi yaratmak için Ultherapy teknolojisinden faydalanılabilir mi?

Ultherapy yaşla beraber aşağı doğru düşen kaşları yukarı doğru kaldırmada, kaşlarda lift etkisi yaratmada etkili bir tedavidir. Yüze yorgun, depresif bir görünüm veren bu değişim ciltteki gevşemeye bağlı olarak meydana gelir.

1. Ultherapy dekolte bölgesindeki yaşlanma belirtilerinde etkili bir tedavi mi?

Dekolte bölgesi son derece hassas bir yapıya sahiptir. Bu yüzden yaşlanma belirtilerinin ilk görüldüğü yerlerin başında gelir. Dekoltedeki cildin elastikiyetini kaybetmesi ince çizgiler olarak kendini gösterir. Ultherapy bu bölgedeki yaşlanma belirtilerini geri çevirmede, ince çizgilerin görünümünü hafifletme ve cilde genç bir görünüm vermede etkili bir tedavidir.

1. Ultherapy göz çevresi gençleştirmede etkili bir teknoloji midir?

Ultherapy göz çevresindeki cildin elastikiyetini artırmada, ince çizgileri hafifletmede ve özellikle belli bir yaştan sonra ciltteki gevşemeyle ortaya çıkan katlanmaları gidermede etkili bir tedavidir. Gözlerinde ameliyatsız lift etkisi yaratmak isteyenler için alternatif ve etkili bir tedavi sunar.

1. Ultherapy boyundaki yaşlanma belirtilerini geri çevirebilir mi?

Boyun hem çok hareketli hem de ince bir deriye sahip olan bir bölge olduğundan yaşlanmanın etkisinin belirgin bir şekilde gözlendiği yerlerden biridir. Ultherapy elastikiyet kaybı ve yatay çizgilerle kendini gösteren boyun bölgesindeki yaşlanma belirtilerini geri çevirmede başarılı bir teknolojidir.

1. Ultherapy gıdı bölgesini toparlamakta da kullanılabilir mi?

Ciltteki elasikiyet kaybına bağlı olarak gıdı bölgesinin sarkması yüz ovaline, yüz hatlarındaki netliğe ciddi darbe vuran bir değişimdir ve Ultherapy’nin başarıyla uygulandığı bölgeler arasında çene altı da vardır.

1. Nasıl bir işlemdir? Tedavi sırasında neler hissedilir?

Tedavinin daha konforlu geçmesi için işlemden 30-45 dakika önce uygulama yapılacak bölgelere anestezik krem sürülür. İşlem başlamadan hemen önce cilt temizlenir ve tedavi edilecek bölgeye özel bir jel sürülür. Ultrason enerjisi ileten cihaz başlığı ile cildin alt katmanları incelendikten sonra tedavi başlar. Mikro odaklı ultrasonun yarattığı termal enerji, ciltte sıcaklık, kısa süreli bir yanma hissi olarak algılanır.  Pek çok kişi tedaviyi “anlık iğne batması gibi” şeklinde tanımlar. Bu da ultrason enerjisinin cildin derinlerine ulaştığını, Ultherapy tedavisinin işe yaradığını gösterir.

1. İşlem ne kadar sürer?

Ultherapy tüm yüz uygulaması 30 dakika kadar sürer.

1. Ultherapy tedavisinden sonra nelere dikkat edilmesi gerekiyor?

Tedavi sonrasında gündelik cilt bakım rutininize geri dönebilirsiniz. Dikkat edilmesi gereken herhangi bir husus yoktur. Eğer hala düzenli olarak güneş koruyucu krem kullanmıyorsanız, tedaviden sonra etkili bir rutin geliştirmeniz alınan sonuçların daha uzun süreli olmasını sağlayacaktır. Güneşin zararlı ışınlarının kolajen liflerine zarar verdiğini, yaşlanma sürecini hızlandırdığını biliyoruz.

1. İşlemden sonra iyileşme süreci ne kadar sürer?

Ultherapy iyileşme süreci gerektirmeyen bir işlemdir. Tedavinin hemen ardından gündelik yaşamınıza geri dönebilirsiniz. Ciltte hafif bir kızarıklık, hafif bir ödem görülebilir. Bu yan etkiler beklenen ama sosyal yaşamınızı sekteye uğratmayacak derecededir ve kısa sürede geçer.

1. Tedavinin cilt üzerindeki etkileri ne zaman görülür?

Uygulamadan hemen sonra cilt daha parlak, daha gergin görünür. Ancak bu geçici bir etkidir. İşlemin olumlu etkileri tedaviden birkaç hafta sonra gözlenmeye başlasa da nihai sonuç için yaklaşık iki - üç ay geçmesi gerekir. Bu, ciltteki yeni kolajen ve elastin üretimi için gereken süredir. Ultherapy'nin cildin alt tabakalarındaki kolajen üretimini uyardığı, iki – üç aylık bir süre sonunda dokuların gerilmesini sağladığı klinik olarak kanıtlanmıştır.

1. Ultherapy tedavisinden neler beklenebilir?
  • Daha genç görünümlü, daha sıkı bir cilt.
  • Daha gergin, daha genç bir dekolte
  • Kaşlarda lift etkisi
  • Göz çevresinde gençleşme, sarkan göz kapağında toparlanma
  • Yüz ovalinde toparlanma, daha net yüz hatları
  • Daha sıkı, gergin bir gıdı bölgesi
  • Daha genç görünümlü, sıkı ve gergin bir boyun
  1. Tedavinin olumlu etkilerini korumak için işlemden ne kadar zaman sonra tekrar Ultherapy seansına ihtiyaç duyulur?

Yaşlanma süreci devam ettiği için bir süre sonra bir seanslık bir Ultherapy seansına daha ihtiyaç duyulur. Bu süre kişinin cilt yapısına, cildini korumadaki özenine ve yaşına bağlı olarak değişiklik gösterse de işlemden ortalama bir buçuk – iki sene sonra tedavinin tekrarlanması olumlu etkilerin korunmasını sağlar. Düzenli olarak Ultherapy tedavisinden faydalanarak yaşlanma sürecini kontrol altında tutmak, önemli ölçüde yavaşlatmak mümkündür.

1. Yüz germe ameliyatı yaptırmış olanlar da Ultherapy’den faydalanabilir mi?

Ultherapy’den, yüz germe ameliyatı yaptırmak istemeyenler, kendisini cerrahi bir müdahaleye hazır hissetmeyenler kadar yüz germe ameliyatı yaptırmış olanlar da faydalanabilir. Ameliyatın olumlu etkilerini uzatmak için mükemmel bir tedavidir.

• Gıdı İçin EMFACE Submentum

Gıdı İçin EMFACE Submentum Gıdınızdan kurtulmak ve daha genç görünümlü yüz hatlarına kavuşmak istiyorsanız EMFACE Submentum sizin için biçilmiş kaftan.

• Exion Nedir? Nasıl Kullanılır?

Exion Nedir? Nasıl Kullanılır? Exion, anti-aging endüstrisinde çığır açan yeniliklere imza atıyor ve farklı aplikatörlerle maksimum fayda sağlayan bir yaklaşım sergiliyor.

• Sofwave mi Ultherapy mi?

Sofwave mi Ultherapy mi? Her ikisi de ultrason teknolojisini kullanıyor, her ikisi de cildi sıkılaştırmak, yüz hatlarında lift etkisi yaratmakta etkili. Peki aralarındaki fark ne, hangisi sizin i...

• EmFace Teknolojisini Denedim

EmFace Teknolojisini Denedim Yeni nesil bir anti-aging cihaz olan Emface teknoloji nedir, sizin için ne yapabilir? İşte tedaviyi deneyen birinin deneyimleri…

• Ultherapy Boyun ve Dekolte Kırışıklıklarında da Etkili

Ultherapy Boyun ve Dekolte Kırışıklıklarında da Etkili Yüz germe ameliyatlarının alternatifi olarak kabul edilen Ultherapy ile daha genç bir boyna ve dekolteye kavuşmak da mümkün. Hem de tek seansta!

• EmFace Teknolojisi İle Zamanı Geri Çevirin

EmFace Teknolojisi İle Zamanı Geri Çevirin Anti-aging endüstrisinde yerini alan EmFace yenilikçi bir yaklaşım sergileyerek etkisini sadece ciltle sınırlamıyor, yüzdeki kas dokusunu da hedef alıyor.

• Yeni Süper Güç: Morpheus8

Yeni Süper Güç: Morpheus8 Morpheus8, mikro-iğne ve radyo frekans enerjisini bir arada kullanarak cilt altına kadar inen ve cilt altı dokusunu da şekillendiren yenilikçi bir tedavi. Yüz ve vücut ge...

• Sofwave ile Daha Genç Bir Cilt

Sofwave ile Daha Genç Bir Cilt       Daha sıkı, daha elastik bir cilt yaratan, çizgilerin, kırışıklıkların görünümünü hafifleten Sofwave, ultrason teknolojisinin vardığı son noktalardan biri olarak karşımıza...

• Thermage ve Ultherapy Arasındaki Fark

Thermage ve Ultherapy Arasındaki Fark İkisinin de uzmanlık alanları cilt sıkılaştırma, yüzde lift etkisi yaratma. Her ikisi de tek seanslık tedaviler. Peki sizin için hangi teknoloji daha uygun?

• Ultherapy İle İçten Gelen Güzellik

Ultherapy İle İçten Gelen Güzellik Yeni nesil anti-aging tedavilerin temel amacı doğal bir gençleşme, güzelleşme yaratmaktır. Ultherapy® mikro odaklı ultrason uygulamasıyla ciltteki kolajen üretimini optim...