Estetik Uygulamalarda Unutulan Yerler

Yüzünüz ne kadar genç görünürse görünsün, göz ardı edilen bazı hassas bölgeler yaşınızı ele verir. Boynunuza, ellerinize, siluetinizi bozan diz kapaklarınıza özen göstermenin, etkili anti-aging tedavilerden faydalanmanın tam zamanı...

Yaşlanma belirtileri sadece yüzümüzde görünmez. Boynumuz, ellerimiz, hatta diz kapaklarımız da yaşlanıyor! Yaşın yanı sıra stres, düzensiz beslenme ve hareketsizlik gibi etkenlerle birlikte fazla kiloların devreye girmesi ile siluet bozulmaya başlar. Söz konusu bölgesel fazlalıklar olduğunda ise sorun sadece basenler ve göbeğimizde sınırlı kalmaz, üst kollar ve sırt bölgesi de bu durumdan nasibini alır. Üstelik bu bölgelerdeki fazlalıklar daha da inatçıdır. Sorunu belirlediyseniz, sıra artık çözümde. Zamanın izlerini vücudunuzdan silecek neştersiz, acısız, etkili ve hızlı yöntemlerden biri mutlaka sizin için.

Hedef Bölge: Boyun
Sarkık bir boyun, yaşınızı ele veren en önemli faktörlerden biridir. Boyun ihmal edilmiş bir bölgedir. Anti-aging kremler ve güneş koruma sayesinde yüzdeki yaşlanma süreci yavaşlasa da genelde ihmal edilen boyun bölgesi yaşı ele vermeye devam eder. Daha da kötüsü boyun ile yüz arasında belirgin bir fark ortaya çıkar. Boyun bölgesindeki cilt oldukça incedir ve dış etkenlere karşı çok daha hassas ve duyarlıdır. Ciltte meydana gelen gevşeme ve yığılma yani hindi boynu olarak adlandırılan görünüm artık çok daha erken yaşlarda karşımıza çıksa da, neyse ki medikal estetik her yaş ve her problem için çözüm sunuyor.

Daha genç bir boyun için "Scarlet S”: Hafif sarkmalar ve ince kırışıklıklar gibi boyundaki ilk yaşlanma belirtilerine karşı etkili tedavilerden biri olan Scarlet S, mikro iğnelerle yapılan bir radyo frekans uygulamasıdır. Cildin tüm katlarını etkilediğinden epidermis ve dermisteki problemlere aynı anda etki eder. Gıdı ve boyun bölgesini sıkılaştırırken ince kırışıklıkların hafiflemesini sağlayan sistem, tedaviden sadece birkaç gün içinde cilt dokusunda belirgin bir iyileşme sağlar. Üç haftada bir senstan, toplam üç ya da dört seans olarak uygulanır.

Ameliyata alternatif bir teknoloji "Ulthera": Sistem, boynundaki yaşlanma belirtileri ileri derecede olan ancak neşter altına yatmaktan kaçınan kişiler için ideal bir seçenek sunar. Diğer ameliyatsız uygulamalardan farklı olarak, odaklanmış ses dalgaları ile cilt yüzeyinin 5 mm altına kadar etki ederek derin dokulara ulaşır ve buradaki kolajen üretimini tetikler. Cilt yüzeyinde herhangi bir hasar yaratmadan etki eden Ulthera, deri altındaki bağ dokusu tabakasını yenileyen ve geren ısı tahribatları yaratır. 40-60 dakika süren tedavinin etkileri yaklaşık iki ay sonunda ortaya çıkıyor. Uygulama eğer doğru bakımlarla desteklenirse kalıcılığı yaklaşık iki yıl kadar sürüyor.

Hedef Bölge: Eller
Yaşlılık belirtilerinin kendini en çok gösterdiği ve deformasyonun en belirgin olarak gözlendiği yerlerden olan eller iyi bakımı hak ediyorlar. Eller, UV ışınlarına ve gün içinde sürekli kimyasallara maruz kalmalarından dolayı kolayca yıpranırlar. El sırtında oluşan lekeler, yağ dokusunun azalması sonucu bozulan cilt elastikiyeti ve önleyemediğiniz kırışıklıkları yok etmekte etkili tedaviler, sistemler mevcut. İşte size kırışıksız, lekesiz, genç ve güzel eller için öneriler.

"Icon Lazer" ile tüm sorunlara tek çözüm: Ellerde zaman içinde oluşan kahverengi lekelerin görünümünü azaltırken cilt kalitesini artıran Icon Lazer sayesinde tüm problemleri artık tek bir cihazla çözmek mümkün. Kırışıklıklar, ince çizgiler, cildin elastikiyetinin azalması, cilt renginde oluşan düzensizlikler, lekeler gibi tüm yaşlanma belirtilerine aynı anda etki eden uygulama, tüm bunları yaparken sizi sosyal yaşamınızdan koparmıyor. Cildin hem alt hem de üst tabakasında kontrollü ısı hasarı yaratarak etki eden Icon lazer, daha pürüzsüz, lekesiz ve genç görünümlü eller yaratıyor. Soyucu özelliği olmadığından yan etki riski düşük olan lazer, cildin alt katmanlarına indiği için kırışıklıklar ve ince çizgilerin görünümünü hafifletmekte başarılı sonuçlar sağlıyor. Uygulama yaklaşık 10 dakika sürüyor ve tedavinin anti-aging etkisi ilk hemen fark ediliyor. 21 gün aralıklarla en az üç seans uygulanıyor ve tedavi yılda bir defa tekrarlandığında olumlu etkilerin kalıcılığını sağlamak mümkün oluyor.

"Peeling" ve "Mezolifting"ile onarım: Ellerin yeniden yapılandırılmasında öncelik yıpranan cildin nem seviyesini artırmak ve lekelerden arındırmak olmalıdır. Bu noktada kimyasal peeling ve mikro peeling tedavileri devreye giriyor. Uygulama sıklığı kullanılan ürüne göre 7-10 gün arasında değişen tedavilerde 4-6 seans yeterli oluyor. Düzenli uygulama sonucunda kahverengi lekelerin, ince çizgi ve kırışıklıkların görünümü hafiflerken, cilt daha genç, daha elastik bir dokuya kavuşuyor. Peeling tedavileri ile eller daha pürüzsüz bir görünüme kavuşurken, vitamin terapileri ile cilt altı bağ dokusunu uyararak, nem seviyesini artırmak mümkün. İnce iğneler yardımıyla cildin mezoderm tabakasına vitamin, antioksidan ve dolaşım güçlendirici etkisi olan maddelerin verildiği Mezolifting tedavisi, cildin kolajen yapımını uyararak etki ediyor. Böylece eller daha gergin ve parlak bir görünüme kavuşuyor. Toplam dört seans uygulama sonrasında yıl boyunca üç ayda bir koruyucu seans yapılıyor.

Ele "dolgu uygulamaları": Ellerdeki damarlı görünümü hafifletmek, cilt altı dokusunu kalınlaştırmakta etkili uygulamalardan biride hyalüronik asit bazlı dolgu enjeksiyonlarıdır. El sırtlarında yaşla beraber azalan hacmi geri veren dolgu maddelerinin etkisi yaklaşık 18 ay devam ediyor.

Hedef Bölge: Diz Kapakları
Zamanla vücutta kolajen, elastin ve hyalüronik asidin üretimi düşüyor, bu da diz kapaklarının gevşemesine, sarkmasına ve kırışık bir görünüm almasına neden oluyor. İşte yeniden şekillenmiş, daha genç görünümlü dizler için başvurabileceğiniz yöntemler.

Sıkılık kaybına karşı "Thermage Cpt”: Hem cilt görünümünü iyileştiren hem de derinin gerginliğini sağlayan, tek seans uygulanan bir radyo frekans yöntemi olan Thermage tedavisi özel soğutma sistemiyle cilt yüzeyini yakmadan cilt altının yüksek ısıya çıkarılması esasına dayanır. Cildin derin tabakasındaki lifleri gerginleştirerek, dokulardaki sarkmaları toparlayan işlemin olumlu etkileri tedaviden hemen sonra gözlenmeye başlıyor. Ancak optimum sonuçlar için yaklaşık iki ay geçmesi gerekiyor bu da cilt altının yeniden yapılanması için gereken süre. Sonuçların kalıcılığı 2-3 yıl kadar devam ederken, uygulamadan hemen sonra günlük yaşamınıza geri dönebiliyorsunuz. Ciltte sıkılaşma sağlayan uygulama, diz üzerindeki selülit çukurlarının ve kırışıklıkların görünümünü hafifletmekte de etkili. Thermage Cpt tedavisi sırt, el ve kollardaki elastikiyet kaybında da başarılı sonuçlar veriyor.

Hedef Bölge: Sırt
Ne yaptıysanız olmadı. Sütyeninizin kenarından fırlayan fazlalıklardan kurtulmayı bir türlü başaramadınız. Bölgesel yağların en inatçısıyla vedalaşmak için aşağıdaki tedavilerden destek alabilirsiniz.

"Zeltıq CoolSculpting" ile tek seansta incelin: FDA onaylı teknoloji Zeltiq CoolSculpting, yağları kalıcı olarak yok eden bir soğuk lipoliz yöntemidir. Genel olarak fazla kilosu olmayıp sırt gibi belirli bölgelerde yağlanma problemi olan kişiler için ideal bir tedavidir. Sistem, cryolipolysis teknolojisiyle soğutulan yağ hücrelerinde üç hafta içerisinde yapısal değişikliklerin meydana gelmesi prensibi ile etki eder. Tedaviyi izleyen 2-3 ay içinde, uygulamanın yapıldığı bölgede %20-%40 oranında bir incelme meydana gelir. Yağ hücrelerinin lenf sistemiyle vücuttan atıldığı tedavinin etkileri kalıcıdır. Zeltiq CoolSculpting teknolojinin en önemli artılarından biri de vücuttaki farklı bölgeler için tasarlanmış başlıklarıyla pek çok farklı bölgede kullanılabilmesi. Mesela CoolMini başlığı boyun ve diz kenarlarına uygulanırken, CoolFit kollarda etkili sonuçlar yaratıyor.

Şekillenmek İçin "V Shape": Yağlanma ve elastikiyet kaybında etkili olan ve vücudun yeniden şekillendirilmesine yardımcı olan V Shape teknolojisi, cilt ve cilt altındaki bağ dokusunun radyo frekans dalgalarıyla uyarılması prensibiyle etki ediyor. Yüksek ısı, dokuda zedelenme algısı yaratıyor ve cildin iyileşme sürecini harekete geçiyor. Bölgede bol miktarda kolajen üretilmeye başlamasıyla cilt güçleniyor, sıkılaşıyor ve elastikiyeti artıyor. Kişinin durumuna göre değişiklik göstermekle birlikte ilk üç seansta etkisini göstermeye başlayan sistem, altı seansta optimum sonuçlar sağlıyor. Hiçbir yan etkisi olmayan V Shape teknolojisi, ciltte güneş ışınlarına karşı bir hassasiyet yaratmadığı için her mevsim uygulanabiliyor.

Hedef Bölge: Üst Kollar
Sallanan, sıkılığını kaybetmiş kollar mı? Çaresi var. Yağ fazlalığı, selülit görünümü, elastikiyet kaybı ve sarkma gibi şikayetlerde, diyet ve sporun yetersiz kaldığı noktada devreye bu sistemler giriyor.

Koldaki fazlalıklar için "Zeltiq CoolSculpting”: Cerrahi olmayan soğutma teknolojisi ile kollardaki inatçı yağların önemli bir bölümünü yok eden ileri teknoloji bir sistemdir. Tek bir seansta yağ dokusunun %25-%40'ını dondurarak elimine eden sistem, cilt yüzeyine ve diğer dokulara zarar vermeden etki eder. Kristalize olan yağ hücreleri doğal yollarla vücuttan uzaklaştırılır. Cihazın aplikatörü işaretli bölgeye yerleştirilir ve hafif bir vakum ile otomatik olarak ilgili bölgeyi haznesinin içine çeker. Tedavi yaklaşık bir saat sürer. Sonrasında üçüncü haftadan başlayarak sonuçlar gözlenmeye başlasa da optimum etki iki ay içinde ortaya çıkar. Fakat ölü yağ hücrelerinin vücuttan atılması 2-3 ay sürecektir. Herhangi bir ilaç ve tamamlayıcı tedaviye gerek olmaz. Kilonuzu koruduğunuz sürece sonuçlar kalıcı olacaktır.

• HarmonyCa: Bir Dolgudan Fazlası

HarmonyCa: Bir Dolgudan Fazlası Yeni nesil bir dolgu maddesi olan HarmonyCa, yüze hacim vermekle kalmıyor ciltteki kolajen sentezini artırarak uzun süreli anti-aging fayda da sağlıyor.

• Genç Bakışların İzinde

Genç Bakışların İzinde Medikal Estetik Uzmanı Dr. Mustafa Karataş Paris Işıltısı tedavisinin göz çevrenizde yaratacağı etkiyi anlatıyor.

• Dönüşmeden Değişim İçin Yavaşlayın

Dönüşmeden Değişim İçin Yavaşlayın Yavaşlayın, kendinizi zamanın akışına bırakın ve riskleri minimuma indirin... "Yavaş yaşam" kavramı, gençleşme tekniklerimizi de etkiliyor. Doğal sonuçlarla biz...

• Yanak Dolgusu

Yanak Dolgusu Yaşla beraber düzleşen yanaklar, yüze çökük ve yorgun bir ifade verir. Neyse ki dolgu maddeleriyle yanakları yeniden biçimlendirmek, yüzde daha genç bir görünüm yaratmak ...

• Etkili Bir Dokunuş: Şakak Dolgusu

Etkili Bir Dokunuş: Şakak Dolgusu Yaşla beraber yüzün üst kısmında meydana gelen değişikliklerden biri de şakaklardaki hacim kaybıdır. Şakakları doldurmak yüze daha genç, daha dinamik bir görünüm vermekte...

• Çene Dolgusu ile Çekici Hatlar

Çene Dolgusu ile Çekici Hatlar Çene hattına yapılan dolgu ile hem yüzde lift etkisi yaratmak hem de çok daha çekici görünmek mümkün. Bu tekniğin detaylarını ve sizin için neler yapabileceğini Dr. Musta...

• Kök Hücre ile Cilt Yenileme

Kök Hücre ile Cilt Yenileme Birkaç yıl önce özellikle Sertab Erener’in yüzündeki ışıltıyla herkesin konuştuğu kök hücre tedavisi, popülerliğini kaybetmiş gibi gözükse de yeniden zirveye oynamaya ada...

• Jawline Dolgusu

Jawline Dolgusu Çene hattına yapılan dolgu ile yüzde lift etkisi yaratmak mümkün. Bu tekniğin detaylarını ve sizin için neler yapabileceğini Dr. Mustafa Karataş anlatıyor.

• Güneşle Flört

Güneşle Flört Isının yükseldiği bugünlerde güneşten yararlanma yolları ve cilt bakımında yaza adapte etmek için yapmanız gerekenler.

• Çekici Dudakların İzinde

Çekici Dudakların İzinde Daha hoş görünmek için dudak dolgusu yaptırmak mı istiyorsunuz?  Sonradan pişman olmamak için bilmeniz gerekenler…