DNA Işıltısı ile Gelen Gençlik

Yaşlanma belirtilerini cilde hücresel boyutta etki eden DNA Işıltısı ile geri çevirmek mümkün. Karşınızda daha nemli, pürüzsüz ve sıkı bir cilt için geliştirilmiş etkili bir anti-aging formül var.

Cildimiz vücudumuzun doğal bariyeridir. Cilt sürekli çevresel etkilere maruz kalır, biz bu etkileri nem kaybı ve yaşlanma belirtileriyle gözlemleriz.  Cildin gençliğini korumada, nem seviyesini artırmada alınacak önlemlerin başında yeterli su tüketimi olduğu düşünülür, ama ne kadar su içerseniz için cildiniz yine de nemsiz, çevresel faktörlere karşı savunmasız olabilir.

Güzellik İçten Gelir

Cilt hücreleri hücresel boyutta sağlıklı olduğunda nemi tutma kapasitesi artar, doğal yaşlanma sürecine, çevresel faktörlere karşı daha dirençli bir hâl alır. Yani taze, parlak ve pürüzsüz bir cilt için cilde hücresel seviyede müdahale etmek gerekir.

Bu müdahalenin önemli bir boyutu da kolajen lifleridir. Genç bir cildin yapıtaşı olan kolajen saçımızda, tırnaklarımızda, hatta vücudun birçok yerinde bulunan bir proteindir. Ancak maalesef yaş ilerledikçe vücudumuzdaki kolajenin hem kalitesi hem de miktarı azalır, kolajen lifleri daha kırılgan bir form alır. Bu yüzden de yeni nesil anti-aging tedavilerin hedefi kolajen üretimini tetiklemek, üretilen kolajenin daha kaliteli olmasını sağlamaktır.

Hücresel Boyutta Anti-Aging

Özellikle yaz mevsiminin bazı yıkıcı etkilerini yoğun olarak hissettiğimiz bu dönemde cildi içeriden nemlendirmenin etkili yollarında biride Nucleofill DNA Işıltısı tedavisidir. DNA Işıltısı kolajen üretimini düzenleyerek, uzun DNA parçacıkları ile cilde dolgunluk ve yoğun nem vererek, tedavinin uygulandığı bölgelerde gözle görünür bir gençleşme sağlar.

DNA Işıltısı ve etki mekanizmaları…

• DNA Işıltısı, içeriğindeki polinükleotitler ile kolajen üretimini arttırarak cildin elastikiyetini artırır, güçlü bir lift etkisi yaratır.
  • DNA Işıltısı, elektrostatik sünger etkisi ile dokulara derin nem ve hücresel sağlık kazandırır. Cilde enjekte edilen formülün yüksek miktarda su bağlama yeteneği sayesinde cilt daha yumuşak ve parlak bir görünüme kavuşur.
  • DNA Işıltısı, antioksidan etkisi sayesinde serbest radikalleri nötralize eder, cildi yaşlanmaya karşı koruma altına alır.
  • DNA Işıltısı, cildin daha genç, sıkı, pürüzsüz ve ışıltılı görünmesi için 3- 4 seans yeterlidir.