Göz Çevresi Gençleştirme Nasıl Sağlanır?

Serpil soruyor
Merhabalar; Ben göz çevremden şikayetçiyim yaşım 31, gülünce kaz ayaklarım çıkıyor ve göz altlarımda hafif bir çökme olamaya başladı. Göz çevremin daha genç ve parlak görünmesini istiyorum, botoks ve dolgu gibi ufak dokunuşlarla bu sorunu geçirebilir miyiz?
Göz çevresine, özellikle gözaltı bölgesinde şişlikler, ince kırışıklıklar, morluklar ve elastikiyet kaybı 30'lu yaşlardan itibaren yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyor ve yıllar içerisinde artıyor. Aslında botoks uygulaması ile çevresindeki kırışıklıkları, ışık dolgusu ile de çukurlar ve morluklarda son derece iyi geri dönüşler aldığımız bir uygulamadır. Yine de göz çevresi derisinin yenilenmesi ve daha sağlıklı görünmesi hastalımızla ortak isteğimiz. Botoks ve dolgu işlemlerinden haricinde. Daha sıkı bir cilt ile sağlıklı görünmenin mümkün olması gibi, göz çevresinde de Emerge laser ile başarılı sonuçlar alabiliyoruz. Göz çevresi için özel üretilmiş lazer tipi olan Emergel azer, 1410 nanometre bandındaki bu lazer, fraksiyonel tarama özelliği ve ablatif olmayan niteliği ile göz çevresinde FDA onayı almış tek lazer olma özelliği taşıyor. Emerge lazer'in ciltte sıkılaşma, kolajen dokuda artış, deri altında yenilenme, renkte açılma, ince kırışıklıklarda düzelme gibi göz çevresi ile ilgili birçok etkisi bulunuyor. Uygulama yedi ila on gün arayla, üç ila altı seans arasında yapılabiliyor.
Özlem soruyor
Göz çevremde ince çizgiler var. Göz çevresi gençleştirme nasıl sağlanır?
Kazayağı denen göz kenarındaki çizgilerde en etkili tedavi botoks enjeksiyonudur. Bu tedaviyi bütün göz çevresinde anti-aging etki sağlayan Emerge veya ClearLift lazerle desteklerseniz optimum sonuçlar elde etmiş olursunuz.
Betül soruyor
Merhabalar 27 yaşındayım göz çevremde belirgin olarak morluk, çökme, gözaltı torbası ve kazayakları oluşmaya başladı çok fazla problem var ve daha genç göz çevrem olsun istiyorum. Bunların hepsine birden etki eden bir tedavi var mı ve de kalıcı olsun istiyorum beş altı ayda bir tekrarlanan tedavi istemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.
Merhabalar Betül Hanım. Bunların hepsine etki eden bir sistem yok. Ayrıca önereceğim tedavilerin çoğu kalıcı tedaviler değildir. Size sorunlarında uygulanabilecek en etkili tedavi seçeneklerini anlatacağım. Ama öncelikle hem çöküklük hem de torbalanmanın bir arada olduğunu yazmışsınız. Hangisi? İkisinin bir arada rastlanması nadiren mümkündür. Bu da ancak ileri yaşlarda gözaltındaki torbalanmanın ciltteki elastikiyet kaybı nedeniyle aşağı çöküp orada bir çöküklük oluşturmasıyla mümkündür. Eğer sorununuz torbalanma ise bunun kalıcı bir çözümü var: PB serum. Bu serum gözaltındaki yağ hücrelerine etki ederek torbalanmanın hafiflemesini sağlar. Sonuçları kalıcıdır. İşlemle ilgili detaylı bilgi internet sitemizde yer almaktadır. Eğer probleminiz gözaltlarınızın çökük ve mor olması ise ışık dolgusundan faydalanabilirsiniz. Özel olarak gözaltı bölgesindeki çöküklük için tasarlanmış bu dolgu maddesinin anti-aging özelliği de vardır ve kalıcılığı ortalama bir sene kadardır. Kazayakları için ise en etkili tedavi botoks enjeksiyonudur ama kalıcılığı 5-6 ay kadardır. Emerge lazer tedavisi ile bu sorunların hiçbirini tamamen geçirmeyeceği halde, cilt kalitesini artırarak bir nebze de olsa hafiflemelerini sağlayacaktır. Yani tek bir tedavi arıyorsanız Emerge lazerden fayda sağlayabilirsiniz.
Zeynep soruyor
Merhaba Mustafa Bey. Göz altımda çok hafif kazayağı çizgisi var ve hiç cilt bakimi yaptırmadım. Dolgu botoks hifu, altın iğne vs. birçok uygulama var biraz gençleştirme ve bakım için gözle görülebilecek ne yapmalıyım. Ve zarar görmekten çok korkuyorum. Bir de armut göbek var en sağlıklı nasıl yok edebiliriz. Lütfen yardımcı olur musunuz?
Konusunda deneyimli, işinin ehli bir doktora gittiğinizde herhangi bir sorun yaşama ihtimaliniz son derece düşük. Özellikle yeni nesil lazer sistemleri, ileri teknoloji anti-aging cihazların bulunduğu bir kliniği seçin. Böylece cildiniz için en doğru işlemin ne olduğu tespit edilebilir ve daha güvenli, daha etkili olan cihazlarla işlem yapılabilir. Gözaltınızdaki ince çizgileri hafifletme, bu bölgedeki cilt kalitesini artırmada Emerge lazerden fayda sağlayabilirsiniz. Eğer gözaltınızdaki ince çizgilere çöküklük, çukurluk da eşlik ediyorsa ışık dolgusu da iyi bir seçenektir. Karın bölgesindeki yağ dokusunu azaltmada en etkili sistem FDA onaylı CoolSculpting’dir. Yağ hücrelerini dondurucu soğuğa maruz bırakarak parçalayan sistemle ilgili detaylı bilgi internet sitemizde yer almaktadır.
Türkan soruyor
Benim göz kenarlarımda çizgiler meydana geldi. Gözaltlarımda da sadece güldüğümde görünen bir çizgilenme var. Göz çevresi gençleştirme nasıl sağlanır?
Öncelikle içinde güneş koruyucu ajanlar bulunan bir göz nemlendiricisi kullanmaya özen gösterin. Göz kenarlarındaki kazayağı denen çizgileri hafifletmede en etkili tedavi botoks enjeksiyonudur. Tedavinizi gözaltlarına ve göz kenarlarına uygulanan Emerge lazerle desteklerseniz çizgilerin görünümünde azalma, cilt kalitesinde belirgin bir artış gözlemleyebilirsiniz.
Ali soruyor
Merhabalar ben 28 yaşında erkeğim. Göz çevremde solgun ve hafif kırışıklarım var yaşlanmış gibi gözüküyorum. Ve çok sinir bozucu. göz çevremim gençleştirmek nasıl sağlanır ve ne yapmam gerekiyor?
Merhabalar Ali Bey. Emerge, Clearlift gibi sistemlerden yardım alabilirsiniz. Bu teknolojilerin ortak özelliği cildin derin katmanlarındaki kolajen ve elastin üretimini tetiklemesidir. Göz çevresindeki kırışıklıklar, çizgiler hafifliyor, cilt daha pürüzsüz ve elastik bir görünüme almasını sağlayan bir süreci tetikler.
Ayla soruyor
Göz çevremde ince çizgiler, çöküklük ve sanki ciltte bir elastikiyet kaybı var. Göz çevresi gençleştirme nasıl sağlanır? Evde kullanabileceğim kremler, bahsettiğim bu problemleri çözebilir mi?
Göz çevresi yaşlanma belirtilerinin ilk görüldüğü yerlerden biridir. Bunun nedeni göz çevresindeki cildin son derece hassas ve ince bir yapıya sahip olmasıdır. Gülerken, konuşurken, güneşe çıktığınızda gözünüzü kısarken yaptığınız mimikler de, yaşlanma sürecine katkıda bulunur. Göz kremlerinin, özellikle de içeriğinde güneş koruyucu faktör bulunanlar göz çevresindeki yaşlanma belirtilerini geciktirmede fayda sağlayabilir ancak belirtiler zaten ortaya çıktıysa bunları geri döndürmede pek de etkili değildirler. Göz çevresine uygulanabilen Emerge, Clearlift gibi sistemler bu bölgedeki cildi daha dirençli kılmak, elastikiyetini artırmakta son derece etkilidir. Gözaltındaki çöküklüğü giderme konusunda ise en etkili çözüm Işık Dolgusu denen bir uygulamadır. Sadece gözaltları için geliştirilmiş bu formül içindeki hyalüronik asit ile çöküklüğü giderir, anti-aging maddelerle de yaşlanma belirtilerini hafifleterek, gözaltlarına daha taze, elastik ve genç bir görünüm verir. Bu tedavi ya da tedavileri göz kenarlarındaki ince çizgilere uygulanan botoks enjeksiyonu ile desteklerseniz göz çevrenizde –hem bugün hem de ilerisi için- ciddi bir fark yaratabilirsiniz.
Seher soruyor
Merhaba hocam ben 24 yaşındayım ve yüzüm aşırı derecede yıpranmış. Gözeneklerim daha çok oluşmaya başladı, kaşlarımın arasında da ve göz çevremde çizgiler olmaya başladı yaşlı gibi görünüyorum gençleşmesi için ne yapabilirim?
Merhabalar Seher Hanım. Yüzünüz için cilt kalitesini artıran, gözeneklerin görümünün küçülmesini sağlayan, daha parlak ve daha canlı bir cilt yaratan Icon lazer, Revlite, Morpheus 8, Scarlet X gibi sistemlerden faydalanabilirsiniz. Paris Işıltısı denen yeni nesil bir mezoterapi tedavisi var. Buda cilde taze, parlak bir görünüm vermede son derece başarılı bir işlemdir.. Bu tedavilerle ilgili detaylı bilgi internet sitemizde yer almaktadır (www.drmustafakaratas.com). Kaş arası ve göz kenarındaki çizgilerde ise en etkili işlem botokstur. Bu bölgelere düzenli olarak botoks yaptırmaya başlarsanız hem şimdi var olan çizgiler hafifler hem de ileride meydana gelecek olan çizgilerin önü kesilmiş olur.

Badem Göz Estetiği Kalıcı mı?
Tuğba soruyor
Badem göz ameliyatı yapıyor musunuz? Nasıl bir uygulamadır? Yapıyorsanız eğer fiyat alabilir miyim?
Benim uzmanlığım medikal estetik müdahaleler üzerinedir. Ameliyat yapmıyorum. Bunu plastik bir cerraha danışmanız gerekiyor. Ancak cerrahi o... Daha Fazla
Göz Altı Kırışıklıkları Nasıl Geçer?
Elif soruyor
Gözaltı kırışıklıkları için nasıl bir uygulama yapılabilir? Altın ütü uygulaması gözaltında kesin sonuç verir mi?
Gözaltı kırışıklıklarında hastanın durumuna ve tercihe göre Paris ışıltısı mezoterapi ya da Emerge lazer sistemi uygulanabilir. Gözaltına mi... Daha Fazla