Thermage Etkisi Geçince Tekrar İster mi?

Ebru soruyor
Merhaba; 33 yaşındayım. Hafif gözaltlarında ve yüzümde aşağıya inme var. Yüzümün formu değişmeden 4-5 yıl geriye gitmek istiyorum. Bu mümkün müdür? Thermage etkisi geçince tekrar ister mi?
Merhabalar Ebru tüm yüzde lift etkisi yaratan sistemlerin başında Thermage ve Ulthera gelir. Bunlar tek seanslık işlemlerdir sitemizde tedaviler ve nasıl etki ettikleri detaylı bir şekilde anlatılıyor. Bunların en önemli özellikleri cilt altına ilettikleri enerji ile kolajen ve elastin üretimini artırmaları, böylece cildi sıkılaştırmalarıdır. Etkinin devamlılığı için, ihtiyaca göre bir-iki sene sonra dilerseniz bir seans daha yaptırabilirsiniz. Herhangi bir sistemle ilgili “Yüzünüzden on yıl silecek” “Sizi beş sene öncesine döndürecek gibi” yorumlar yapmak kesinlikle doğru değildir. Her cilt farklıdır ve cildin uygulamaya verdiği tepki de farklıdır. Ancak tedavinin cilt yaşını geri döndüreceğini, cildin daha genç bir cilt gibi davranmaya başlayacağını, daha sıkı, daha elastik ve parlak görüneceğini söyleyebilirim. Ancak yukarıda bahsettiğim sistemlerin nihai etkisinin 2-3 ay sonra ortaya çıkacağını belirtmekte fayda var bu süre de cildin yeni kolajen lifleri üretmesi için gereken süredir. Gözaltlarında ise farklı bir tedavi protokolü uygulanmalı, çünkü bu bölge son derece ince bir deriye sahip olduğu için gözaltlarındaki cildi tazelemek, sıkılaştırmak Emerge lazer sistemini kullanıyoruz. Bu tedavi ışık dolgusu ile desteklenebilir.

Yanaklarım Çok Şiş Nasıl İncelir?
Hacer soruyor
Yanaklarım çok şiş, daha ince yapmak için uyguladığınız bir yöntem var mı?
Ağız içinden uygulanan monopolar radyofrekans enerjisiyle hem yanak hem çene hattındaki fazla yağ kitlesini parçalamak mümkün. Ağız içine il... Daha Fazla