Lazerle Yüz Gençleştirme Mümkün mü?

Elif soruyor
Merhaba Mustafa Bey. 40 yaşındayım ve cildimde çil, leke, gözenek açıklığı ve cilt sarkmaları başladı, altın iğne ve Baby Face uygulamalarında hangisi daha etkili sonuç veriyor. Bu uygulamalar gözaltlarının aydınlanmasında da işe yarıyor mu? Bilgi verirseniz memnun olurum.
Merhabalar Elif Hanım. Her ikisi de başarılı sonuçlar aldığımız tedavilerdir. Hangi tedaviden optimum fayda sağlayacağınız konsültasyon sonrasında netleşecektir. Size en uygun tedaviyi belirledikten sonra işlemi Thermage ya da Ulthera gibi cilt sıkılaştırmaya yönelik bir teknoloji ile destekleme seçeneği de göz önüne alınabilir. Elastikiyet kaybı sorunana karşı elimizdeki en güçlü araçlar bu tek seanslık tedavilerdir. Baby Face ve altın iğnelerle yapılan ScarletS leke ve gözeneklerin sıkılaşmasını sağlamak için yapılan tedaviyle daha olumlu sonuçlar elde edebilirsiniz. ScarletS göz çevresine uygulanmaktadır ancak Baby Face uygulanamamaktadır. Bunun nedeni ise göz çevresindeki derinin son derece hassas ve ince bir yapıya sahip olmasıdır. Bu bölgeye Emerge veya ClearLift lazer uygulanabilir. Bu işlemin gözaltı ışık dolgusu ile desteklenmesi göz çevresinde belirgin bir aydınlanma ve anti-aging etki sağlayacaktır.
Nur soruyor
Lazerle yüz gençleştirme mümkün mü? Bu konuda hangi lazer sistemleri daha etkilidir? Bana önerebileceğiniz bir lazer var mı?
Evet mümkün. Hatta cilt gençleştirmede elimizdeki en etkili silahlar lazer sistemleridir. Her zaman yeni nesil sistemleri tercih edin. Yeni nesil sistemler eskilerine kıyasla hem daha etkili hem de daha güvenlidir. Revlite, BBL Forever Young, Icon lazer… Hepsi de FDA onaylı sistemlerdir, hepsi de daha taze ve genç bir cilt yaratmada başarılı sonuçlar sağlar.
Hazan soruyor
Son yıllarda yüzüm çok yıprandı. Hem cildimde hafif bir gevşeme varmış gibi hissediyorum hem de cildim eskisine kıyasla daha donuk ve cansız görünüyor. Lazerle yüz gençleştirme mümkün mü? 39 yaşındaki birine hangi lazeri tavsiye edersiniz?
Icon lazer, BBL Hero, Baby Face gibi sistemler cilt gençleştirmede önemli faydalar sağlayan, cilt yaşını geri çekerek, daha canlı ve parlak bir cilt yaratan sistemlerdir. Hangi sistemin sizde optimum fayda sağlayacağı konsültasyon sonrasında netleşir. Bu tün teknolojilerden düzenli olarak faydalanırsanız (mesela iki senede bir, bir kür şeklinde) cildinizin gençliğini uzun yıllar koruyabilirsiniz.
Gülyaz soruyor
Merhabalar. 35 yaşındaki birinin lazerle yüz gençleştirme mümkün mü? Hangi tedavi yöntemini önerirsiniz ve yaz aylarında yaptırmam mümkün mü?
Merhabalar Gülyaz Hanım. Ciltteki kolajen ve elastin üretimini tetikleyen, cildin kendini iyileştirme mekanizmalarını uyaran cilt gençleştirme sistemlerin hepsinden fayda sağlayacaktır. Lazer uygulamaların farklı enerji kaynakları kullansalar da hepsi cilt yaşını geri çekerek, daha canlı ve parlak, cilt kalitesinde belirgin bir yaratan sistemlerdir. Hangi sistemden optimum fayda sağlayacağınız, tedaviyi sonbahara bırakıp bırakmayacağınız gibi faktörler hangi teknolojinin sizin için uygun olduğunun belirlenmesini sağlayacaktır. Bu da ancak konsültasyon sonrasında mümkün olabilir.
Gün soruyor
Sizden Fraksiyonel Lazer hakkında bilgi almak istiyorum! Lazerle cilt gençleştirme mümkün mü acaba?
Fraksiyonel lazer sistemlerinde cilt altında ısı kanalları açılır. Sütunlar şeklindeki ısı kanalları cilt tarafından yara olarak algılandığı için, elastin ve kolajen üretimi artar, cildin onarım mekanizmaları devreye girer. Kanalların arasında kalan bölgeler ise zarar görmediğinden, cildin iyileşme süreci çok daha çabuk olur. Kliniğimizde yeni nesil bir fraksiyonel lazer sistemi olan Icon lazer uygulanmaktadır. Icon lazer cilt gençleştirme, leke ve çatlak tedavisinde başarılı sonuçlar sağlayan, etkili bir teknolojidir. Icon lazerle ilgili detaylı bilgi internet sitemizde (www.drmustafakarats.com) yer almaktadır.