Kızarıklık ve Akne İzinleri

Büşra soruyor
Merhabalar; 22 yaşındayım yüzümde yanak bölgesinde kızarıklıklar başladı bunun sebebi nedir ve nasıl geçer? Ayrıca yüzümde birkaç yerde sivilce sonrası izler kaldı bu sadece lazer yöntemiyle mi geçer?
Merhabalar Büşra Hanım. Kızarıklıklar farklı nedenler yüzünden oluşabilir. Bazı durumlarda bu cilt yüzeyine yakın olan damarlar nedeniyle meydana gelir. İnce ciltlerde bu daha çok rastlanan bir problemdir. Hassas ciltlerde de kızarıklıklara rastlanabilir. Hassasiyeti yatıştıracak, ciltte reaksiyona neden olmayacak kozmetik ürünler ve cilt bakım kremleri kullanmak sorunu kontrol altına almaya yardımcı olur. Sorun hem kuruluk hem de hassasiyet olabilir. Farklı cilt sorunlarına göre tasarlanan HydraFacial cilt bakım sistemi en hassas ciltlerde bile tolere edilebilen, cildin ihtiyaçlarına göre kişiye özel olarak hazırlanabilen formüllerin cilde uygulanması ile yapılan bir bakımdır. Akne izlerinde en çok tercih ettiğim sistemlerin başında Scarlet ve Icon geliyor. Scarlet ince iğnelerle cildin altını radyofrekans dalgalarıyla uyararak bir iyileşme süreci başlatır. Böylece çukurlar içen dışa doğru adeta onarılmaya başlar. 3 hafta aralıklarla 3 seans uygulanır. Sonrasında sosyal yaşamınıza hemen geri dönebilirsiniz.. Icon lazer de Scarlet gibi cilt yüzeyine herhangi bir hasar vermez. Cilt altında kontrollü ısı hasarı yaratarak etki eder. Bu ısı hasarı ciltte bir onarım sürecini tetikler. 3 hafta aralıklarla uygulanan 2-3 seans yeterli olur.

Skar Tedavisi Lazer
Hilal soruyor
Merhaba, skar tedavisi hakkında bilgi alabilir miyim?
Merhabalar Hilal Hanım. Skarları hafifletmede etkili olan farklı sistemler var. Yeni jenerasyon bir Q-Switched lazer teknolojisi olan Revlit... Daha Fazla