Emtone

Hemen her kadını etkileyen bu probleme karşı yeni bir müttefikiniz var: Emtone. Emtone, portakal kabuğu görünümüne yol açan tüm faktörlere aynı anda etki eden ilk teknoloji olma özelliğine sahip.

Kadınların neredeyse %90’ını etkileyen bu estetik problemin nedeni birçok faktörün bir araya gelmesiyle oluşan kusursuz bir fırtınadır. Başta kadınlık hormonu östrojen, dolaşımın bozulması ve altındaki kusurları gizlemekte yetersiz kalan ince yapılı bir cilt. Genelde fazla kilolarla ilişkilendirilse de selülit oluşumundaki başrol oyunculardan biri hormonal faktörlerdir. Yani düşünülenin aksine ideal kilosunda, hatta ve hatta ideal kilosunun altında olan kadınlar bile selülit probleminden muaf değildir. Peki bu sorun neden sadece kadınlarda görülüyor? Bunun çok basit bir açıklaması var: Selülit problemini tetikleyen kadınlık hormonu östrojendir. Vücudunuzdaki östrojen seviyesi ne kadar yüksekse selülite karşı eğiliminiz de o kadar artar.

Başrol Oyuncular

Önce portakal kabuğu görümüne yol açan mekanizmalara bir bakalım. Cilt altındaki yağ dokusu minik odacıkların içinde yer alır. Hormonal faktörler buradaki yağ hücrelerinin içeriğinde bulunan su ve yağın artmasına neden olur. Su ve yağ dolu bu odacıklar kan dolaşımını olumsuz etkiler. Dolaşım bozuldukça odacıklar iyice şişerek cildin bağ dokusuna baskı yapmaya başlar. Sonuçta cilt, portakal kabuğunu andıran engebeli bir görünüm alır. Sahneye fazla kilolar da eklenirse cildin hemen altındaki odacıklar iyice genişleyerek cilt yüzeyine daha da fazla baskı yapmaya başlar. Bu da engebeli görünümün iyice belirgin bir hal almasına neden olur.

Seneler süren araştırmalar sonucunda geliştirilmiş olan cihazın en önemli özelliği selülit problemine yol açan tüm faktörlere aynı anda etki etmesidir. İşte selülit probleminin başrol oyuncuları…

• Genişlemiş yağ odacıkları
  • Hasar görmüş kolajen lifleri
  • Ciltteki elastikiyet kaybı
  • Kan dolaşımının bozulması
  • Metabolik atıkların birikmesi

Emtone Etki Mekanizması

BTL Emtone, selülit problemine karşı etkisi kanıtlanmış iki teknolojinin devrimsel bir şekilde bir arada kullanılmasıyla geliştirilmiş bir cihazdır. Monopolar radyo frekansı ve şok dalgası enerjisini kombine ederek kullanan Emtone tedavisinde bu teknolojiler art arda devreye girerek portakal kabuğu görünümünü gidermekte bir arada çalışır.

Elde edilen sonuçların başarısı, sorunda rol oynayan tüm faktörlere birden etki etmesindedir. Odaklı basınç enerjisi ile yağ odacıklarının küçülmesini sağlar, bozulan kan dolaşımını düzenler ve soruna katkıda bulunan metabolik atıkların sistemden atılmasını sağlar. Radyo frekans enerjisi ile hasar görmüş kolajen liflerini onararak hem cilt kalitesini hem de cildin elastikiyetini artırır.

Emtone teknolojisi hakkında aklınıza gelen tüm soruların cevapları ve merak ettiğiniz her şey…

Emtone tedavisi için uygun bir aday mıyım?

Karın, kalça, basen ve kollarındaki selülit görünümünden şikâyetçi olan herkes bu tedaviden faydalanabilir.

Emtone güvenli bir tedavi mi?

İnvazif olmayan selülit tedavilerinde çıtayı yükselten Emtone FDA onaylı bir teknolojidir. Yani etkili ve güvenli bir tedavi olduğu FDA tarafından onaylanmıştır.

Tedavi sonrasında nelere dikkat etmek gerekir, iyileşme süreci ne kadar sürer?

Emtone tedavisi sonrasında normal hayatınıza kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. İyileşme süreci gerekmediği gibi dikkat etmeniz gereken herhangi bir şey de yoktur. Ancak bu tür tedavilerin olumlu sonuçlarının devam etmesi için kilo kontrolüne özen göstermekte fayda var.

Tedavi hangi aralıklarla uygulanır ve kaç seans yapılması gerekir?

Pek çok hasta için dört seans yeterli olsa da, ekstra seans ya da seanslara ihtiyaç duyup duymayacağınız ancak muayene sonrasında netleşecektir. Tedavi protokolü haftada bir-iki uygulanan dörti-altı seanstan oluşur.

Nasıl bir işlemdir, tedavi sırasında neler hissedeceğim?

İşlem yirmi dakika maksimum bir saat sürer ve konforlu bir tedavidir. Hastalar tedavinin yoğun mekanik titreşimlerle yapılan bir sıcak taş masajını andırdığını belirtiyorlar.

Tedavinin etkisini ne zaman görmeye başlarım?

Daha ilk seansın ardından tedavinin olumlu etkileri görülmeye başlar. Cildiniz daha elastik ve sıkı bir görünüm alır, selülitli bölge daha az engebeli, cilt daha pürüzsüzdür. Tedavinin olumlu etkileri giderek artmaya devam eder. Selülitli bölgedeki iyileşme tedavi tamamlandıktan sonra da devam eder, optimum sonuçların ortaya çıkması ise birkaç ayı bulacaktır.

4 Sıkça Sorulan Sorular
M***
Emtone selülit tedavisi için yaş kısıtlaması var mıdır?
Merhabalar Melisa Hanım. Emtone selülit tedavisi için bir yaş kısıtlaması yoktur. Ancak bu tür tedavilerin çok genç hastalara uygulanmasını doğru bulmuyorum. Sözün özü; 18 yaşından büyük olan herkes bu tedaviden faydalanabilir.
E***
Merhaba, Emtone bacaklarında kılcal damarları olanlar için uygun mudur?
Merhabalar Ebru Hanım. Bu tedaviyi ciddi varis problemi olanlara önermiyoruz, ancak sizin durumunda herhangi bir sorun teşkil etmeyecektir.
T***
Bacak bölgem için Emtone yaptırmayı düşünüyorum, fiyat ne kadar?
Merhabalar Suzan Hanım. Tedavi 4-6 seans uygulanır. Tam olarak kaç seansa ihtiyaç duyacağınız konsültasyon sonrasında netleşecektir. Burada fiyat bilgisi veremiyoruz. Kliniğimizi ararsanız size yardımcı olacaklardır.
T***
Merhaba. Özellikle bacak bölgemdeki selülit için Emtone yaptırmak istiyorum. 4 seans gerektiğini düşünerek bir fiyat bilgisi almam mümkün müdür acaba?
Merhabalar Tuğçe Hanım. Selülit probleminin derecesine göre ek bir - iki seans daha yapılabilir. Burada fiyat bilgisi veremiyoruz. Kliniğimizi ararsanız size yardımcı olacaklardır.