VShape Yüz Gençleştirme

Cilt gençleştirme uygulamalarında estetik operasyonlara alternatif olarak sunulan, teknolojisi olarak kabul gören estetik dünyası, cerrahi müdahale olmaksızın cilt iyileştirmede yepyeni bir yönteme olan Vshape tedavisi ile sarkmış, kırışmış ciltler ve düşük kaşlar ameliyata gerek olmaksızın gerdiriliyor Vshape teknoloji ile.

cilt gençleştirmeYaşlanma denilen durum, cilde belli hücrelerden salınan özel moleküllerin artık üretilmiyor olması; kasların gevşemesi ve böylelikle karşımızda nemini yitirmiş rengi solgunlaşmış, derin çizgileri artmış ve canlılığını yitirmiş sarkık bir cilt görüntüsünün ortaya çıkmasıdır. Cilt gençleştirme uygulamalarında estetik operasyonlara alternatif olarak sunulan, teknolojisi olarak kabul gören Estetik dünyası, cerrahi müdahale olmaksızın cilt iyileştirmede yepyeni bir yönteme olan Vshape tedavisi ile sarkmış, kırışmış ciltler ve düşük kaşlar ameliyata gerek olmaksızın gerdiriliyor Vshape teknoloji ile.

Yüz gençleştirme bilindiği gibi zorlu bir ameliyat gerektiren bir uygulamaydı. Artık yüz gençleştirmede son teknoloji VShape ile hem kısa sürede hem de kolay, genç bir yüze sahip olabilirsiniz. Çünkü vshape ameliyata gerek kalmadan, ultrasonla yağların kırılarak, radyofrekans dalgaları ile cildin gençleşmesi sağlar. Diğer yöntemler gibi hiçbir risk olamadan, lazer, IPL gibi cihazların istenmeyen risklerine maruz kalmanızı önler.

Bu uygulamalarla VShape arasındaki farka baktığımızda, diğer yöntemler cildin çok fazla ısınmasına ve yanma riskinin oluşmasına sebep olur. Bu durumda çok fazla ısı olduğu için cildin elastikiyetini kaybetmesine sebep olur ve istenilen etki alınamaz. Vshape ise; soğuk ultrason ve radyofrekansla gençleştirme sağlandığı için, renk pigmentleri kolaylıkla görülür ve yanma, leke gibi riskler oluşmaz. Yağlar parçalanarak ciltten atılır ve uygulama esnasında acı ya da ağrı hissedilmez. Sadece 20 dakika süren seanslarla gergin, gençleşmiş yüzünüze kavuşabilirsiniz.

Doktorunuza Sorun

• Estetik Yüz Dolgusu

İlerleyen yaşın etkisi ve genetik özellikler, çevresel faktörlere birlikte cilt altındaki elastin ve kolajen miktarı azalması sonucu cilt giderek sıkılığın, hacmini kaybetmeye başlar

• Cilt Yenileme ve Cilt Bakımı Tedavileri

Hava kirliliği, stres, ilerleyen yaş gibi birçok faktörden dolayı cildimizde eski canlılığını ve nemini kaybediyor. Bu aşamada cildimiz temizleyip, doğal bir ışıltı kazandıracak ve canlı gösterecek ci...

• Gençlik Pınarı: Kolajen ve Elastin

Yaş alırken bile canlı ve genç görünümlü bir cilde sahip olmanın sırrı kolajen ve elastin liflerinde saklı.

• HydraFacial: Hollywood'un Yeni Güzellik Sırrı

Son zamanlarda ismini giderek daha sık duyduğumuz HydraFacial’ın bu kadar popüler olmasının bir nedeni var: Çünkü gerçekten işe yarıyor!

• Yüz Dolgusu ile Gençleşirken Doğal Görünün!

Çizgileri, kırışıklıkları anında siliveren, hatta yaşla beraber kaybolan hacmi yüze geri veren dolgu maddeleri altın çağını yaşıyor.

• Altın Frekans Scarlet-S

Scarlet-S'in farkı mikro iğnelerle cildin orta tabakasındaki kolajen ve elastin hücrelerini stimule ederek, hasara neden olmadan, ameliyatsız yüz germe etkisi yaratması.