VelaShape 3 Selülite Çözüm

Kalça, bacaklar ve üst kollar selülit barındıran bölgelerdir. Kadınlar durmaksızın bu soruna kalıcı bir çözüm bulmanın arayışındalar. Yağ selülitin unsurlarından, ancak cildinizin bu pütürlü görünüme sahip olmasının tek nedeni yağ değil dolaşım bozukluğu, lif ve septa, östrojen gibi kadınlık hormonları ve yağ hücrelerinin yaptığı baskı gibi faktörler.

Kadınların yüzde 90'ında selülit bulunmaktadır ve yirmili yaşların ortalarında gözle görünmeye başlarlar, zamanla daha kötü bir görünüm kazanır. Selülit görünümde pek çok kişinin bilmediği aslında iki tür selülit olduğu; birincil selülit sıkı fiber yapı arasından taşan genişlemiş ve şişmiş yağ hücreleri nedeniyle oluşur ve hemen hemen bütün kadınların şikâyet ettiği klasik selülit türü budur. Bacaklar, kalça ve bel bölgesinde de görülen selülit de bu türdendir. İkincil selülit. deride yaşanan gevşeme sebebiyle oluşur ve gözle görülür bir selülittir. Ancak deride sıkılaşma sağlandığında ortadan kaybolur. Güneş hasarı, çok hızlı kilo vermek ve cilt yaşlanması nedenleriyle oluşur. Selülit tedavisinde bugün büyük gelişmelere şahit oluyor. Artık uzmanlar selülitin nedeni, oluşumu ve önlenmesi hakkında çok daha fazla bilgi sahibi.

Selülitli görünümden kurtularak gözle görülür bir iyileşme sağlamanın tek yolu bu durumun nedenlerine çözüm bulmaktır. "Selülitten sonsuza kadar kurtulmanın mümkün değil, ancak iyileştirmesi mümkün. Henüz kalıcı sonuçları olan bir tedavi elde edilemedi. Selülit kadınların karşılaştıkları en büyük güzellik sorunlarından biri olmaya devam ediyor ve muhtemelen de devam edecek. Bu nedenle sık sık yeni nın-invazif teknolojik uygulamalar selülite karşı savaşmaya devam ediyor". Cilt sıkılaştırıcılar radyo frekans enerjisi ile kızılötesi ışınlar gibi farklı yöntemleri birleştirmişlerdir. Ama sizin hangi aletten daha iyi sonuç alacağınızı önerebilecek deneyimli bir doktora ihtiyacınız olacaktır. "Bu bir şekil tedavi herkese uyar sistemi değildir, sorunlarınıza cevap verecek tek bir yöntem yoktur. Farklı teknolojileri bilinçli bir şekilde karıştırmak ve uygulamak, selülitli görünümlü bölgeyi gözle görülür bir şekilde azaltır ve daha sıkı bir görünüm kazandıran bir dizi tedavi gerçekten mükemmel sonuçlar verir.

VelaShape 3 ameliyat olmadan selülit görüntüsünün azaltılması ve bölgesel yağların giderilmesi konusunda en gelişmiş ve estetik dünyasında bu hedefe ulaşmayı başardığım klinik ortamda kanıtlamış bir cihazdır.

Radyo frekans enerjisi, infrared ışın, vakum ve masaj uygulayan VelaShape 3, selülite bağlı kötü görünümlü kabarıklıkları düzeltmeye yarıyor. Lenf sistemini canlandırarak yağ hücrelerinin boyutunu küçültmeyi hedefliyor. Uygulama yapılan vücut bölgesinde çapta küçülme ve cilt yüzeyinde daha düzgün bir görünüm elde edilir. Uygulaması ağrısızdır. Hastalanın çoğu tedaviyi sıcak ve rahatlatıcı derin bir doku masajı olarak tanımlamışlardır.

VelaShape 3 Nasıl Uygulanır?
2 haftada 1 kez olmak üzere 3 veya 4 seans olarak önerilmektedir. Selülit derecesi veya bölgesel zayıflama uygulanacak bölgedeki ihtiyaca göre gerekli en uygun aralıklarla tedavi tekrarlanır. VelaShape'in etkisi genelde ilk seanslardan itibaren fark edilmeye başlanmaktadır. Bir uygulama, tedavi edilen bölgeye ve kaç bölgenin tedavi edileceğine bağlı olarak, minimum 30 dakika maksimum 1 saat sürebilir.

VelaShape 3 ile selülit tedavisi veya bölgesel incelme tedavisi yapılan cilt yüzeyinde ısınmasına nedeni ile pembelik oluşur. İşlemden sonra bir kaç saat işlem yapılan bölgede hafif sıcaklık hissedilir. Sonrasında günlük hayatınıza devam edebilirsiniz.