Ultheranın Sonuçları Ne Zaman Görülür?

Ayla soruyor
Ultherapy yaptırmak istiyorum. Ancak 4 ay surecek bir diyetteyim.diyet öncesi mi yoksa sonrasında mı yaptırsam karar veremedim bu nedenle sonuç ne zaman oluşmaya başlar bilgi verebilirmisiniz?
Uygulamadan sonra rejenerasyon süreci hemen başlar ve cilt uygulama sonrası her geçen gün daha iyi görünmektedir. 1 ay sonra etkiler görünmeye başlayıp, 3. ayın sonunda istenilen sonuca ulaşılır. Tam sonuç alınması ise 6 ayı bulmaktadır. Ultherapy ile tedavinin etkisi en az 2 yıl yakın devam etmekle birlikte elde edilen sonuç uzun sürelidir. Ultherapy’nin ciltte gözle görülebilen etkileri, bu etkilerin ortaya çıkma süresi ve kalıcılığı cildin yapısına, ısı uyarısına verdiği cevaba, yaşa ve kişinin cilt fazlası olup olmamasına göre kişiden kişiye farklılıklar gösterebilir.
Ayşenur soruyor
Ulthera yaptırmak istiyorum. Sonuçları hemen görüyor muyum?
Merhaba Ayşenur Hanım. Ultherapy teknolojisinde uygulama başlığı ile cilde hedefli mikro-ultrason dalgaları gönderilir. Ses dalgaları ile bu bölgelerde kolajen üretimini uyaran ısı hasarları oluşturulur. Bu işlem sırasında cilt yüzeyi uygulamadan etkilenmez. Cilt altına verilen bu enerji ve ısı hasarları sayesinde cilt yeniden yapılanmaya başlar. Tek bir seans yeterlidir. Ancak tedavinin hemen sonrasında ciltte bir sıkılaşma gözlense de, işlemin esas sonuçları bir ay sonra ortaya çıkmaya başlar ve işlemden yaklaşık üç ay sonra da nihai sonuca ulaşılır. Yani Ultherapy dolgu maddesi gibi sonuçlarını hemen görebileceğiniz bir anti-aging uygulama değildir.
Meltem soruyor
Merhaba, Ultherapy ile ilgili detaylı bilgi ve sonuçları ne zaman çıkar (fiyat dâhil) öğrene bilirmiyim? Teşekkürler
Merhabalar Meltem Hanım. Ulthera cilt yüzeyine zarar vermeden cildin alt tabakalarına odaklanmış ses dalgaları ileterek etki eden bir teknolojidir. İşlem cilt altındaki kolajen ve elastin hücrelerinin yapımını tetikleyen süreci tetikler. Kolajen ve elastin cildin sıkılığını, daha genç görünmesini sağlayan önemli yapıtaşlarıdır. Tek seanslık bir tedavi olan Ulthera, cilt yaşını geri döndürürken cildin elastikiyetini artırır. Ancak ciltte çok fazla gevşeme, elastikiyet kaybı olanlar Ulthera tedavisi için iyi bir aday değildir. Bu tedaviden optimum fayda sağlayacaklar ciltlerinde hafif bir elastikiyet kaybı olanlardır. İşlemin sıkılaştırıcı etkisi bir ay içinde görülmeye başlar ve nihai sonuç tedaviden 3-4 ay sonra, yani cildin yeni kolajen ve elastin lifleri üretmesi için gereken süre sonunda ortaya çıkar. Sistemle ilgili daha detaylı bilgi internet sitemizde yer almaktadır. Burada fiyat bilgisi veremiyoruz. Kliniğimizi ararsanız size yardımcı olacaklardır.