Selülit Tedavisinde Uygulanan Yöntemler Ne Derece Etkili?

Ümran soruyor
Merhabalar. 38 yaşındayım. Kilo sorunum yok ama selülitlerim beni çok rahatsız ediyor. 2 sene önce bir klinikte 10 seanslık bir tedavi yaptırmıştım. İşlemin adını hatırlamıyorum. Sanki bir nebze daha iyi görünmüştüler gözüme, ama bir süre sonra selülitlerim eski halini aldı. Hangi tedaviden tam sonuç alabilirim?
Merhabalar Ümran Hanım, Selülitten kesin kurtuluş yoktur. Yaşla beraber cilt elastikiyetini kaybettikçe, sorun daha da belirgin bir hal alır, çünkü artık cilt hemen alttaki yağ tümseklerini kamufle edemez olur. Evet, problemi hafifletmekte etkili tedaviler, sistemler var. Bunlardan başarılı sonuçlar alıyoruz, ama bunları ancak düzenli olarak yaptırarak portakal kabuğu görünümünü kontrol altında tutabilirsiniz. Mesela bir kür selülit tedavisi yaptırtırmışsınız ve bir nebze etkili olduğunu, ama sonradan selülitlerinizin yine geri geldiğini belirtmişsiniz. Bu çok normal, bu yüzden herkese mümkünse senede bir mümkün değilse en az iki senede bir bu tedavileri tekrarlamalarını öneriyorum. Selülit tedavisinde başarılı sonuçlar aldığımız sistemlerden biri VelaShape 3. Bu sistem, radyo frekans enerjisi, kızıl ötesi ışınlar, vakumlama ve lenf sistemine yönelik masaj etkisini birlikte kullanır. Bu kombine teknolojiler yağ hücrelerinin küçülmesini, portakal kabuğu görünümünün hafiflemesini, cildin pürüzsüzleşmesini sağlar. Selülit tedavisinde başarıyla uygulanan tedavilerden biri VShape. Radyo frekansı enerjisi ile ultrason teknolojisini bir araya getiren sistem bölgesel incelme sağlar, cildin sıkılığını artırır ve selülit görünümünün hafiflemesine yardımcı oluyor.
Şebnem soruyor
Merhabalar, Selülitlerim o kadar kötü görünüyor ki bikini giymeye, şort giymeye utanıyorum. 29 yaşındayım. Selülit tedavileri gerçekten işe yarıyor mu? Bir de selülitlerimi hafifletmek için evde uygulayabileceğim bazı şeyler var mı?
Merhabalar Şebnem Hanım, Doğru teknolojiler, egzersiz ve kilo kontrolü ile portakal kabuğu görünümünü önemli ölçüde iyileştirmek mümkündür. En doğru tedavinin hangisi olacağına ancak konsültasyon sonra karar verilebilir ancak yeni teknoloji sistemlerin selülitlerin görünümünü hafifletmekte gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim. Ancak, bir defa yaptırayım ve selülitlerimden hayat boyu kurtulayım şeklinde düşünmeyin. Selülit problemini tamamen geçiren bir tedavi yoktur. Eğer sonuçların devamlılığını istiyorsanız bu tedavileri 1-2 senede bir tekrarlamanız gerekiyor. Olumlu sonuçlar aldığımız sistemlerden kızılötesi ışınlar, vakum ve radyo frekansı enerjisi ile etki eden VelaShape ve radyo frekansı dalgaları ile yeni nesil bir ultrason teknolojisini bir arada kullanan VShape'dir. Selülit problemini kontrol altına almak için yürüyüş, yüzme gibi hafif sporlar yapmanızı tavsiye ediyorum. Spor hem kan dolaşımını artırır hem de kas dokusunu güçlendirir. Sigara da selülit probleminin kötüleşmesine neden olur, hem dolaşımı olumsuz etkiler hem de cildin elastikiyetini kaybetmesine yol açtığı için portakal kabuğu görünümünün artmasına neden. Sigara içiyorsanız bırakın.