Kalça Çıktılar ve Bacaklarda Selülit Nasıl Giderilir

Elif Gözüpek soruyor
Merhabalar; Kalçalarımdaki çıkıntılıları ameliyatsız yok etmek istiyorum. SculpSure tedavisiyle kalçalarımdan kaç santim incelirim? Bir de aynı bölgede selülit problemim de var. Bu tedavi selülitleri de yok eder mi?
Merhabalar Elif Hanım. SculpSure bölgesel fazlalıklarda etkisi klinik olarak kanıtlanmış FDA onaylı bir sistemdir. Kalçalarınızdaki çıkıntıların küçülmesini, hatta yok olmasını sağlayabilecek bu sistemin uzmanlık alanı uygulama yapılan bölgedeki yağ dokusunu azaltmaktır. Isı enerjisi ile yağ hücrelerini öldüren bu sistem selülit görünümün de hafiflemesine yardımcı olabilir. Çünkü bölgesel yağlanmalarda, yağ dokusu içeriden cilde doğru bir baskı yaratarak portakal kabuğu görünümünün iyice belirgin bir hal almasına neden olur. Bu baskıyı hafiflettiğinizde doğal olarak selülit görünümü de bir nebze hafifleyecektir. Ancak biraz önce de belirttiğim gibi SculpSure bir selülit tedavisi değildir. Bu sistemi selülitlere yönelik bir tedaviyle kombine etmek en iyi sonucu almanızı sağlayacaktır. Mesela tek bir seans SculpSure ile 10-15 gün aralıklarla uygulanacak 5-6 seans VelaShape III sistemi kombine edilebilir. VelaShape III radyo frekans ve kızılötesi dalgalarla selülite neden olan yağ hücrelerini hedef alırken, aynı zamanda cildin elastikiyetinin artmasını da sağlar. Diğer yandan vakum etkisi sayesinde dolaşımı ve lenfatik drenajı düzenler. Her iki sistem de konforlu sizi sosyal yaşamınızdan koparmayacak tedavilerdir.

Sculpture Sonuçları
Tuğçe Karman soruyor
Merhabalar; SculpSure tedavisinin etkisi hemen görülür mü? İşlemden sonra dikkat etmem gereken herhangi bir şey var mı?
Tuğçe Karman Merhabalar Tuğçe Hanım. SculpSure hiçbir yan etkisi olmayan bir işlemdir. Yağ dokusunu ısıtarak etki eder. Cilt yüzeyi etkilen... Daha Fazla