Göz Altı Kırışıkları İçin Lazer Tedavisi

Gülçin soruyor
Merhaba, 33 yasındayım göz altı kırışıklığım var iğneli bir işlem yaptırmak istemiyorum bana lazer tedavisi ne önerirsiniz.
Gözaltı ince bir deriye sahip olduğu için bu yapıya uygun bir sistem kullanılması gerekiyor. Benim kliniğimde uyguladığım gözaltındaki ince çizgilerde etkili olan iki farklı sistemden söz etmek mümkün: ClearLift ve Emerge. Her iki sistem de cilt yüzeyine zarar vermeden cilt altı dokusuna etki ediyor ve cilt altında bir iyileşme süreci başlatıyor. ClearLift fraksiyonel lazer teknolojisi ile etki eden bir sistemdir. Cildin üst tabakasında herhangi bir yanma, kırmızılığa neden olmadan alt katmanlardaki cilt hücrelerini daha fazla kolajen üretmesi için uyarır. Anti-aging etkisini cilt yüzeyine zarar vermeden gerçekleştirmesi bu sistemin göz ve dudak çevresi, boyun ve dekolte gibi hassas bölgelere de uygulanmasını mümkün kılıyor. Gözaltındaki ince çizgiler ve morluklar hafifliyor. Son derece acısız bir işlem ve tedaviden sonra sosyal hayatınıza kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz. Cildin ihtiyacına göre genelde 5-8 seans yeterli oluyor. İşlem yaklaşık 20 dakika sürüyor. Hastalarımdan ilk tedaviden sonra bile ciltlerinin daha pürüzsüz ve parlak göründüğü yolunda geri dönüşler alıyorum. Ama tedavinin esas etkilerini 1-2 ay sonra, cilt yeni kolajen lifleri üretmeye başladığında görüyorsunuz. Emerge sistemi ise ısıyla ciltte mikro-kanallar açarak etki ediyor. Cilt bu mikro-kanalları tedavi etmek için daha fazla kolajen ve elastin üretmeye başlar. Bu da gözaltındaki ince çizgilerin hafiflemesi, bu bölgedeki hassas derinin daha esnek ve elastik görünmesi anlamına geliyor. Emerge sistemi 10-15 gün aralıklarla cildin ihtiyacına göre 3 ya da 6 seans uygulanır ve her seans yaklaşık 20 dakika kadar sürer. Göz çevresi hassas bir bölge olduğu için hem ClearLift hem de Emerge tedavisinden yaklaşık 30-40 dakika önce anestezik bir krem uygulanması işlemin daha konforlu geçmesini sağlıyor. İşlemden hemen sonra sosyal hayatınıza geri dönebilirsiniz. ClearLift tedavisinde olduğu gibi işlemin tam sonuçlarını görmek için birkaç ay beklemeniz gerekiyor.
Canan soruyor
Yaşım genç olmasına rağmen henüz 26 yaşındayım gözaltımdaki kırışıklıklardan rahatsızım. Özellikle gülümsediğimde çok kötü görünüyorlar. Gözaltı çizgileri için lazer tedavisi yapılıyor mu? Herhangi bir yan etkisi, tehlikesi var mı?
Emerge gözaltındaki ince ve hasas deriye uygulanabilen bir sistemdir. Hiçbir yan etkisi ve tehlikesi yoktur. Elastin ve kolajen üretimini tetikleyerek çizgilerin hafiflemesini sağlar. Bu tedaviyi düzenli olarak yaptıracağınız botoks enjeksiyonlarıyla da desteklerseniz çok daha etkili sonuçlar alabilirsiniz. Gülümsenizde görünen çizgileriniz için botoks enjeksiyonundan faydalana bilirsiniz. Göz çevresi kırışıklarında botosk estetik uygulamaların en sık uygulandığı alanlardan biri.
Tülin soruyor
Gözaltı kırışıklıkları için lazer tedavisi yapıyor musunuz? Daha önce botoks yaptırmıştım ama etkisi çabuk geçti. Bu defa daha kalıcı bir çözüm arayışındayım. Bu arada yaşım 47.
Emerge, gözaltındaki ince ve hassas deriye uygulanabilen bir sistemdir. Ciltte mikro-ısı kanalları açarak cildin yapıtaşları olan kolajen ve elastin üretimini tetikler. Hastanın ihtiyacına göre 7-10 gün aralıklarla 3-6 seans olarak uygulanır. Sonrasında ciltte kızarıklık ve hafif ödem olması normaldir, bunlar da en fazla 2-3 içinde tamamen geçer.

Kimyasal Peeling Kırışıklık
Nihal soruyor
Merhabalar; Yanaklarında ve dudak üstünde çizgiler oluştu kimyasal peeling yaptırmak istiyorum. Çizgiler kaç seansta kaybolur?
Merhabalar Nihal Hanım. Peeling tedavileri ile cildi ölü derilerden arındırarak ince kırışıklıkların görünümün hafifletmek mümkün olsa da, S... Daha Fazla