Akne İzleri Lazer Tedavisi

Çağal Gündoğdu soruyor
Merhabalar; Emerge fraksiyonel lazer hakkında bilgi almak istiyorum. Akne izlerine iyi geliyor mu? Kaç seans öneriyorsunuz?
Fraksiyonel lazerler eski nesil lazerlere kıyasla cilt yüzeyinde daha az tahrişe neden olan sistemlerdir. Bunun nedeni ise cilt yüzeyinde hasara neden olmadan, enerjiyi cildin alt katmanlarına göndermeleri. Etki mekanizmaları enerji ile cildin alt tabakalarında kontrollü bir mikro-hasar yaratmak. Cildin alt tabakalarına gönderilen enerji ışınları ise sadece belli noktalarda hasar yarattığı için cildin iyileşmesi çok daha kısa sürüyor ve vücudun kendini iyileştirme sistemi devreye giriyor. Bu sistem cildin yeniden yapılanması, adeta daha genç bir cilt gibi davranmasını sağlıyor. Cilt kendini iyileşirken çizgilerin içi doluyor, lekeler hafifliyor ve cilt daha canlı, taze bir görünüme kavuşuyor. Cilt altına termal enerji (ısı enerjisi) göndererek etki eden Emerge lazer, fraksiyonel lazer teknolojileri içinde iyileşme süreci en kısa olan sistemlerden biridir. İşlem sonrasında ciltte kızarıklık ve hafif bir ödem görülmesi normaldir. Bunlar da iki gün içinde geçer. Emerge Frakisyonel lazer akne izlerinde sıkça kullandığım ve olumlu sonuçlar gözlemlediğim bir tedavidir. Genelde 7-10 gün aralıklarla 3-6 seans uygulanır. İşlem ortalama 30 dakika sürer.

Göz Çevresi Lazer
Hatice Ergin soruyor
Merhabalar; Göz çevresine Emerge Lazer yaptırmak istiyorum. Kaç seans öneriyorsunuz. Fiyatı seans başına ve toplam fiyatını verir misiniz?
Merhabalar Hatice Hanım. Fiyat bilgisi veremiyoruz, ancak hangi tedaviden optimum fayda sağlayacağınıza ve kaç seans uygulanması gerektiğine... Daha Fazla