Emerge Fraksiyonel Tedavisi Sizin için Uygun mu?

Emerge Fraksiyonel ileri teknolojiye dayalı bir sistem olmasına rağmen,  Emerge Fraksiyonel tedavisi basit bir yöntemdir. Öncelikle doktorunuz ve lisanslı cilt uzmanınız ile  Emerge Fraksiyonelt tedavisinin size uygun olup olmadığını öğrenmeniz sonrası başlar ve bazı sorunlu noktaları kesin olarak belirleyici bir adrestir.

Clear & BrilliantEmerge Fraksiyonel - Işıltınızı Geri Kazanın

Emerge Fraksiyonel ileri teknolojiye dayalı bir sistem olmasına rağmen, Emerge Fraksiyonel tedavisi basit bir yöntemdir. Öncelikle doktorunuz ve lisanslı cilt uzmanınız ile  Emerge Fraksiyonel tedavisinin size uygun olup olmadığını öğrenmeniz sonrası başlar ve bazı sorunlu noktaları kesin olarak belirleyici bir adrestir. Buradan yola çıkarak doktorunuz sizin için mükemmel sonuç alabileceğiniz Emerge Fraksiyonel tedavisini size tavsiye edebilir.

Emerge Fraksiyonel Tedavisi

Tam bir tedavi süresi yaklaşık 30dk. 'dır.

Seans süresince daha rahat bir tedavi ile karşılaşmanız için, tedaviden önce yüzünüze lokal anestezik krem uygulanabilir.

Emerge Fraksiyonelt sistem başlığının rehberliğinde cilt uzmanınız tarafından hedeflenen bölgeye yaklaşık 15dk. süresince tedavi protokolü uygulanır.

Tedavi Sonrası

Tedaviden hemen sonra bazı kızarıklıklar ve hafif şişlik ile karşılaşılabilir, ancak her ikiside genellikle yaklaşık 12 saat içerisinde azalır

Tedavi sonrası bir kaç gün içerisinde baze kaşıntı ve cilt hassasiyeti ile karşılaşabilirsiniz. Her ikiside doğal gençleştirme sürecinin göstergesidir, genellikle tedavi sonrası bir kaç gün içerisinde azalır.

Tedavi sonrası en tipik cilt bakım ürünleri hemen uygulanmalı ve cilt tedavi uzmanınız tedavi sonrası yapılmaması gereken işlmeler hakkında sizinle mutlaka görüşecektir.

Emerge Fraksiyonel Tedavisi Sizin için Uygun mu?

Herkes  Emerge Fraksiyone tedavisinden yararlanabilir. Buna rağmen, dramatik ve radikal iyileşmeler bekliyorsanız daha iyi bir alternatif olan Fraxel veya Thermage alternatif yöntemleri de sizin için uygun olabilir. Eğer radikal iyileşmelere ihtiyacınız yoksa, her zaman cildinizi taze, iyi görünümde koruyabilmek, genç ve ışıltılı tutabilmek için şimdi  Emerge Fraksiyonel var.

Emerge Fraksiyonel Tedavisinin Sizin İçin Doğru Olabilecek Belirtileri

Yaşlanmanın doğal ve çevresel etkilerinden dolayı cildinizi korumayı düşünüyor ve cilt bakım kürüne başlamayı düşünüyorsanız

Cildinizi bugün olduğu gibi gelecek yıllarda da taze, genç görünümünü korumayı istiyorsanız

Düzenli ve tutarlı bir yaklaşım ile cilt bakımı arıyor ve sonuçların artacağına inanıyorsanız