HydraFacial: Hollywood'un Yeni Güzellik Sırrı

Son zamanlarda ismini giderek daha sık duyduğumuz HydraFacial’ın bu kadar popüler olmasının bir nedeni var: Çünkü gerçekten işe yarıyor!

Sabah dışarıya çıktığınız andan başlayarak cildiniz tüm gün boyunca çevresel faktörlerin etkisi altındadır. Serbest radikal oluşumuna neden olan hava kirliliği, toksinler, rüzgar ve güneş ışınları gibi çevresel faktörler, doğal yaşlanma süreci ile birlikte etki ederek, cildin nem seviyesinin, kolajen ve elastin miktarının azalmasına yol açarlar.

Antioksidanlar cilt hücrelerinin en önemli savunma mekanizmasıdır. Antioksidan molekülleri yaşlanma sürecini hızlandıran serbest radikalleri nötralize ederek hücre fonksiyonlarını düzenler ve hücrelerin kendini onarma sürecine destek olurlar. Yeni nesil bir bakım olan HydraFacial zengin antioksidan içeriği, cilde dolgunluk ve nem veren hyalüronik asit, kolajen ve elastin üretimini artıran peptidler ile hücreleri yaşlanmaya karşı koruma altına alan etkili bir anti-aging tedavidir.

Kişiye Özel Formüller
Hydrafacial’ı diğer anti-aging uygulamalardan ayıran en önemli özelliklerden biri, Vortex-Fusion® taşıyıcı serum sistemidir. Birkaç adımdan oluşan bakım, cildi derinlemesine temizlerken ölü hücrelerden arındırır, ardından cilde antioksidanlar, peptidler ve hyalüronik asit içeren besleyici bir anti-aging kokteyl uygulanır. Sistemin taşıyıcı özelliği sayesinde bu etkili maddeler cilde derinlemesine nüfuz ederek çevresel hasarla savaşır, ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü hafifletir, elastikiyeti artırarak cilde daha dolgun, daha taze bir görünüm verir.

HydraFacial’ın bu kadar popüler olmasının ardında yatan bir diğer özellik ise cildin ihtiyaçlarına göre uyarlanabilen bir sistem olması. Hedeflenen ve soruna yönelik çözümler getiren protokoller en sık karşılaşılan cilt problemlerine göre tasarlanmış olsa da, uygulamayı yapan uzman tedaviyi hastanın ihtiyaçlarına daha etkin bir şekilde cevap verecek bir şekilde biçimlendirebiliyor. Yani uygulanan formülün sadece sizin cildinizin ihtiyaçlarına göre tasarlanabiliyor, bu da elde edilen sonucun etkisini artırıyor. Hiçbir cilt bir diğerine benzemez bu yüzden de hiçbir tedavi birbirinin aynı olmamalıdır.

Her Cilt İçin Etkili Anti-Aging Çözümler
HydraFacial tedavisinde, cildin nem seviyesini artıran, yaşlanma belirtilerini geri çeviren ve cildi çevresel faktörlere karşı koruyan, antioksidanlar, peptidler ile hyalüronik asit içeren süper serumlar kullanılır. Botanik içerikler, çinko, kırmızı su yosunu, at kestanesi özü ve magnezyum gibi içeriklerle zenginleşen formül sayesinde cilt henüz ilk seanstan sonra bile daha taze, canlı ve genç görünüyor.

Her cilt sorununa göre tasarlanmış ve dilerseniz size özel olarak formüle edilen HydraFacial’ın kırışıklıkları ve çizgileri hedef alan bakımında, ciltte doğal olarak bulunan büyüme faktörleri içeren serum kullanılır. Büyüme faktörleri sağlıklı, genç görünümlü bir cildin en önemli yapıtaşlarından biridir. Tedavi sırasında uygulanan ve yüksek oranda büyüme faktörü içeren formül, ciltteki ince çizgi ve kırışıklıkların hafiflemesini, cildin renk ve dokusunun iyileşmesini sağlayarak yüze çok daha genç bir görünüm verir.

Donuk ve cansız ciltler için tasarlanmış olan ayrı bir serum ile kahverengi lekelerin görünümünü de hafifleterek cilt tonunu eşitler ve ciltte taze, parlak bir görünüm yaratır. Yağlı ve akneye eğilimli ciltler için geliştirilmiş olan HydraFacial bakımı sadece tek bir seansta bile, yağ dengesini kontrol altına alarak, cildin daha pürüzsüz görünmesini sağlar.

HydraFacial tedavisi nasıl etki ediyor?
HydraFacial 30 dakika gibi kısa bir sürede cilde canlı, taze bir görünüm veren anti-aging etkili bir bakımdır. Cildin ihtiyaçlarına uygun olarak tasarlanabilen tedavi, ciltte herhangi bir hassasiyet yaratmaz. Cildi derinlemesine arındıran ve yoğun nem veren işlemin hemen sonrasında etkilerini gözlemleyebilirsiniz.

HydraFacial cildimde nasıl bir fark yaratacak?
Sağlıklı ve parlak bir cildin olmazsa olmazı nemdir. Nemli bir cilt yaşlanma belirtilerine karşı da daha dirençlidir. Tahrişin cildin yaşlanma sürecini hızlandırdığı biliniyor. HydraFacial cilde yoğun nem veren ve en hassas ciltlerde bile tahrişe neden olmayan bir tedavidir.

Bu tedavi için uygun bir aday mıyım?
HydraFacial her yaş ve her cilt tipi için uygun bir tedavidir. Tedavi, en hassas ciltlerin bile tolere edebileceği şekilde tasarlanmıştır. Uzmanınınız tedavi için cildinizin ihtiyaçlarına en uygun formülü kullanabilir ya da size özel bir karışım hazırlayabilir.

İşlem ne kadar sürüyor ve uygulama sırasında ya da sonrasında rahatsızlık hissedecek miyim?
Yaklaşık 30 dakika süren işlem son derece konforludur ve hemen ardından sosyal yaşamınıza geri dönebilirsiniz.

HydraFacial’ın cildimdeki etkilerini görmek için kaç seans yaptırmam gerekiyor? Tedavinin olumlu sonuçları ne kadar sürecek?
Birçok hasta sadece tek bir seanstan sonra bile ciltlerinin daha parlak, pürüzsüz ve nemli göründüğünü belirtiyor. Ama bu tedavinin anti-aging etkilerinden maksimum bir şekilde faydalanmanız, çizgi ve kırışıklıklarda hafifleme, yağlanma ve leke probleminde azalma gibi etkilerini gözlemleyebilmeniz için ayda bir seans yaptırmanızı öneriyoruz. Cildin sağlığını ve gençliğini korumak adına, tedaviyi bakım rutininizin bir parçası haline getirmek son derece akılcı bir anti-aging stratejidir.