Göz Çevresi Kırışıklığında Lazer Tedavisi

Göz çevresi yüzümüzün en hassas bölgesi, bu güne kadar botoks, dolgu, mezoterapi, radyofrekans gibi çeşitli yöntemlerle çare bulmaya çalışılan göz çevresi sorunları Emerge lazer uygulaması ile pratik ve etkili bir biçimde son buluyor. Göz çevresi yüzümüzün en hassas bölgesi birçoğumuzun şikayet ettiği konuların başında hiç şüphesiz göz çevresi ile ilgili farklı sorunlar geliyor. Göz altındaki şişlik, ince kırışıklıklar, morluklar ve elastikiyet kaybı ilerleyen yaşlarda itibaren yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyor ve yıllar içerisinde artıyor. Bu zamana kadar denenmiş birçok tedavi seçeneğine lazer uygulamasıyla yaklaşan Emerge, göz altlarında en etkin çözümlerden biri oluyor.

Göz çevresi için özel üretilmiş bir tip lazer olan Emerge, son yıllarda Amerika da çok sıklıkla adından söz ettiriyor. 1410 nanometre bandındaki bu lazer fraksiyonel tarama özelliği ve ablatif olmayan niteliği ile göz çevresinde uygulama onayı almış tek lazer özelliği taşıyor. Uygulaması hasta açısından konforlu, hızlı ve ağrının en az seviyede hissedilen bu teknoloji 4 mevsim yapılabilmesi nedeniyle diğer lazer teknolojilerinin önüne geçiyor. Bir-üç gün içerisinde kişi normal yaşantısına dönebiliyor. Ciltte sıkılaşma, derialtında yenilenme, kollajen dokuda artış,  renkte açılma, ince kırışıklıklarda düzelme gibi göz çevresi ile ilgili birçok etkisi bulunan Emerge, 7-10 gün arayla 3-4 seans öneriliyor. Her cilt tipine uygulanabilen bu yeni lazer, ihtiyaç duyulduğunda ağız çevresi, yanak ve alındaki ince kırışıklıklarda da uygulanabiliyor.